The Chase Down Artist Badge Challenge | The NBA 2k Badge Wars (EP.14)

  • нийтэлсэн 6 сарын өмнө

    Zay

    Үргэлжлэх хугацаа: 08:13

    KEEP UPDATED WITH THE HERO 🤙🏽💔
    INSTAGRAM:
    zaythehero
    TWITCH: www.twitch.tv/zayherofoe
    TWITTER: zayherofoe
    TIKTOK: vm.tiktok.com/ZMJD84oYr/
    BUSINESS INQUIRIES: zayheromanagement@gmail.com

isaiah Ortega
isaiah Ortega

That acito in the back round

4 сарын өмнө
Keifer Jerome
Keifer Jerome

Bro Cel was not trailing he was literally in front of Trio

6 сарын өмнө
Keifer Jerome
Keifer Jerome

Aye thank you man @zay

6 сарын өмнө
DeShawn FilterFeed
DeShawn FilterFeed

trio should've spoken up about him doing regular layups tbh

6 сарын өмнө
Imthegoat2004
Imthegoat2004

Y’all should do it like 2k and have a defensive stop count as 1 and a block count as two so if u miss u get penalized

6 сарын өмнө
Boston
Boston

Cel cheated smh

6 сарын өмнө
Nishant Varala
Nishant Varala

Aren't you zackttg's editor????

6 сарын өмнө
Joshua Zuniga
Joshua Zuniga

Not gonna lie Cel be Cheating🤣🤣💀

6 сарын өмнө
Sisi Ramirez
Sisi Ramirez

What Up Bro Zay

6 сарын өмнө
RlyOverBored
RlyOverBored

Should have added that you must do an outside "normal" hand layup. Or, +1 miss and +2 block with whatever types of layups as long as its the outside hand.

6 сарын өмнө
Kj 2 Goated
Kj 2 Goated

Post another training with cel vid bc i be doing the drills he say and they actually be helping

6 сарын өмнө
sayyjay13
sayyjay13

"to much dope in here i cant smell smell" gets me every time🤣

6 сарын өмнө
Gbertooo
Gbertooo

W🔥 that's gonna be my only comment in your comment section I don't care😤

6 сарын өмнө
Zae_Cruz
Zae_Cruz

This particular one was corny , y’all shooting unblock-able layups 🤦🏽‍♂️

6 сарын өмнө
Imari Phillips
Imari Phillips

who else said "mhmmm" same time as cel?😂

6 сарын өмнө
Patrick Stewart
Patrick Stewart

Can we talk about Zays legendary Eazy E shirt

6 сарын өмнө
Amaury Powell
Amaury Powell

Marcel can get up

6 сарын өмнө
Juan Rocha
Juan Rocha

Cel be cheating I swear

6 сарын өмнө
itsDBG
itsDBG

We call him old fucking man 😂😂😂😂

6 сарын өмнө
Chicotrey
Chicotrey

i thought the offensive player was supposed to finish on the same hand that the defender was on 😂😂

6 сарын өмнө
Lil Dre
Lil Dre

Zay how tall are you

6 сарын өмнө
Amaury Powell
Amaury Powell

Zay you are getting better

6 сарын өмнө
Christian The Barber
Christian The Barber

🔥

6 сарын өмнө
Keezy
Keezy

Ther should’ve been an insensitive to make the shot the other person couldn’t throw up bs

6 сарын өмнө
Johnny
Johnny

Banger zay

6 сарын өмнө
Deleno Maestas
Deleno Maestas

Nah cel was cheesin he knows that shit isn’t right

6 сарын өмнө
toni olufeko
toni olufeko

Swear they said inside hand lays only

6 сарын өмнө
Malik Phillip
Malik Phillip

Cel was salty after zay got him out in the video before

6 сарын өмнө
Jerry Coleman
Jerry Coleman

Everybody else shoot regular layups except cel🤦🏽‍♂️

6 сарын өмнө
Jose Perez
Jose Perez

Cell always finds a way to cheat som how

6 сарын өмнө
Jose Perez
Jose Perez

Cell cheating he like you gotta win by any means possible

6 сарын өмнө
damian
damian

cell cheated on offense

6 сарын өмнө
Aamir Dagoat
Aamir Dagoat

I think cell was high 😂

6 сарын өмнө
Mikale Thomas
Mikale Thomas

What’s that instrumental around the 3:15 mark

6 сарын өмнө
noah_youngin 3
noah_youngin 3

I’m confused cels blocks were not chase downs

6 сарын өмнө
George Mander
George Mander

“So we call him old fucking man”😂😂😂😂😂😂

6 сарын өмнө
Prince Kev
Prince Kev

why not raise the rim for this

6 сарын өмнө
MarcelasHoward
MarcelasHoward

Call me LeBron damn it!

6 сарын өмнө
King Jae
King Jae

You be cheating knowing damn well he couldn’t block those

6 сарын өмнө
SportTapez
SportTapez

That Intro always gets me hype🔥

6 сарын өмнө
SportTapez
SportTapez

🔥🔥🔥🔥

6 сарын өмнө
Gebmate
Gebmate

No one: Cel every other badge video: brags about his acrobat and difficult shot badges every other video Cel this video: starts throwing layups on the top of the backboard smh

6 сарын өмнө
Real the Goat 23
Real the Goat 23

Zay been act like curry

6 сарын өмнө
Strictly Brickz
Strictly Brickz

zay better be a legend after this series

6 сарын өмнө
They Luv Wyatt
They Luv Wyatt

cel was cheating so bad😹

6 сарын өмнө
Zeben Solomon
Zeben Solomon

Cel wasn’t coming from behind on trio.. he was literally starting in front of him lmaoooo.. none of those were chase down blocks by cel!!!

6 сарын өмнө
Bishop -_-
Bishop -_-

the fact zay got 1 is impressive the ball was literally hitting the top of the backboard

6 сарын өмнө
KamFrmDaField l
KamFrmDaField l

Ngl I feel like if zay jumped earlier he would’ve got it he shouldn’t have kept jumping at the same time with him

6 сарын өмнө
Mauricio Hernandez
Mauricio Hernandez

nah but cel was cheesing zay lowkey lmao

6 сарын өмнө
NAYSHAUN_GOAT
NAYSHAUN_GOAT

103k gang

6 сарын өмнө
Loky
Loky

for some reason, the way trio said apples had me dying

6 сарын өмнө
Sauce Rob
Sauce Rob

Zay being inspirational as always

6 сарын өмнө
Malachi Lee
Malachi Lee

ZAY THE HERO

6 сарын өмнө
Nathan Hudson
Nathan Hudson

Trio should’ve won he was the only one playing fair

6 сарын өмнө
Brado
Brado

Cel cheesin fr 😂

6 сарын өмнө
Rob Nation
Rob Nation

Zay the hero 🎬⚡️🔥

6 сарын өмнө
Clxtch Snagz
Clxtch Snagz

Trio won

6 сарын өмнө
Whatever E
Whatever E

Will Zay get his bounce back fully find out on the next episode of Dragon ball Z

6 сарын өмнө
King Aris
King Aris

Denied

6 сарын өмнө
RDB JR
RDB JR

The GOAT 🐐 with a brand new video

6 сарын өмнө
Shirra Jenkins
Shirra Jenkins

yep, we dont talk about that last one tho, ahaha. i like this series. spices things up alot !!! stay safe out there all

6 сарын өмнө
Lil Pineapple
Lil Pineapple

Cel such a sore loser he lost green machine and started shooting unblockable layups in a block challenge😪

6 сарын өмнө
DeShawn FilterFeed
DeShawn FilterFeed

so did Zay.. he did sky hooks trio the only one who did regular layups

6 сарын өмнө
Mj Worthy
Mj Worthy

Right !

6 сарын өмнө
Lovenson Pierre
Lovenson Pierre

6 сарын өмнө
NotRobloxRb!
NotRobloxRb!

Lol zay Finally I remember when it all started

6 сарын өмнө
Leo _
Leo _

Early squaddd

6 сарын өмнө
Desmond Reyes
Desmond Reyes

2:17 lmfao🤣

6 сарын өмнө
Malik Salami
Malik Salami

Who ever is reading this have a blessed day stay safe!! Small basketball youtuber looking for your suppor

6 сарын өмнө
Malik Salami
Malik Salami

Who ever is reading this have a blessed day stay safe!! Small basketball youtuber looking for your support h

6 сарын өмнө
Henry Oludare
Henry Oludare

zay ze hero

6 сарын өмнө
James Doherty
James Doherty

Hi Zay how are you doing today

6 сарын өмнө
vHooper DFL
vHooper DFL

Noti gang gang

6 сарын өмнө
Arthur - the hero
Arthur - the hero

You should have green machine rn but it’s whatever

6 сарын өмнө
John Wallisch
John Wallisch

Been waiting for a new post , zay 🐐

6 сарын өмнө
Prince Ced
Prince Ced

zay i joined ur park and dropped u off

6 сарын өмнө
Prince Ced
Prince Ced

@Zay it was a while back

6 сарын өмнө
Zay
Zay

I haven’t played in a month......

6 сарын өмнө
Muz A
Muz A

First dislike

6 сарын өмнө
Arthur - the hero
Arthur - the hero

Early gang

6 сарын өмнө
Muz A
Muz A

Yurrr early

6 сарын өмнө
Zaiden Lewis
Zaiden Lewis

Sup

6 сарын өмнө
David P flights
David P flights

Wat up Zay🕺🏻💕

6 сарын өмнө
Christopher Nordman
Christopher Nordman

In high school I gotta chase down clean asf but I yelled GIMME DAT SHIT and they called foul bc I said shi💀💀💀💀

6 сарын өмнө
ibeen_. zay
ibeen_. zay

Look at Zay man... So inspirational

6 сарын өмнө
Daniel Del Real
Daniel Del Real

How you make no rules and expect someone to block the top of the backboard

6 сарын өмнө
Kcm Dre
Kcm Dre

Trio getting up higher now

6 сарын өмнө
Joshua Clark
Joshua Clark

bro i wanna join the national backyard association

6 сарын өмнө
Muhirwa A. Michael
Muhirwa A. Michael

those shots were impossible to block

6 сарын өмнө
Mj Worthy
Mj Worthy

Right unfair if you ask me 🤷🏾‍♂️

6 сарын өмнө
ImTalan
ImTalan

Trio was the only one doing normal layups cel and zay only did circus hook shots

6 сарын өмнө
ImTalan
ImTalan

Yo trio was so proud of scoring on cel 😂

6 сарын өмнө
Kam Hunter
Kam Hunter

Love the series bro but what happened at court or did it get canceled

6 сарын өмнө
Bonnet Man
Bonnet Man

#ZayTheHero

6 сарын өмнө

Дараах

KRAZY GAME OF D.U.N.K VS THE LEGEND 😱🔥

14:13

KRAZY GAME OF D.U.N.K VS THE LEGEND 😱🔥

Zay

Үзсэн тоо 449мянга.

This Is What I Call A Classic.....🔥🐐

12:39

This Is What I Call A Classic.....🔥🐐

Zay

Үзсэн тоо 58мянга.

Beegii - Gobi vs Hangai

4:07

Beegii - Gobi vs Hangai

UB Comedy Club

Үзсэн тоо 87мянга.

*PS5 On The Line* 1v1 Vs Camera Man😳

15:56

*PS5 On The Line* 1v1 Vs Camera Man😳

Zay

Үзсэн тоо 25мянга.

I Survived On $0.01 For 1 Week

25:22

I Survived On $0.01 For 1 Week

Ryan Trahan

Үзсэн тоо 7сая

NBA "I'M BACK!" MOMENTS

10:01

NBA "I'M BACK!" MOMENTS

Golden Hoops

Үзсэн тоо 695мянга.

CHASEDOWN ARTIST IS A CHEESE BADGE IN NBA 2K21!

01:38

CHASEDOWN ARTIST IS A CHEESE BADGE IN NBA 2K21!

DTv

Үзсэн тоо 3,4мянга.

Make The 0.1% Chance Trickshot, WIN The PS5

15:34

Make The 0.1% Chance Trickshot, WIN The PS5

Jesser

Үзсэн тоо 2,1сая

CRAZY 2v2 GAME OF “H.O.R.S.E "😱(Mini Hoop Edition)😈

13:34

Beegii - Gobi vs Hangai

4:07

Beegii - Gobi vs Hangai

UB Comedy Club

Үзсэн тоо 87мянга.

Among Us vs Prison Escape Minecraft - Cartoon Animation

9:40

Among Us vs Prison Escape Minecraft - Cartoon Animation

Monster School Story

Үзсэн тоо 747мянга.

UVGUN KHUURCH Motion Comic Movie | Official Teaser Trailer

1:08

UVGUN KHUURCH Motion Comic Movie | Official Teaser Trailer

Rokit Bay

Үзсэн тоо 69мянга.

Sonic - Анзаараагүй зүйлс

4:11

Sonic - Анзаараагүй зүйлс

CGA TV

Үзсэн тоо 42мянга.